Τρίτη 8 Απριλίου 2008

Ευτυχισμένοι μαζί

Έχω φάει τρελό κόλλημα με αυτή τη σειρά. Γενικά δεν είμαι φαν της τ.v. Φανταστείτε ότι έχει χαλάσει εδώ και 6 μήνες και δεν έχω βρεί έναν σοβαρό λόγο για να την φτιάξω!! Παρόλα αυτά κάθε χρόνο υπάρχει και μια σειρά που έχει αυτό το κάτι που με τραβάει.... Που την βλέπω?? Μα φυσικά με τη βοήθεια των torrents. Βλέπεις αυτό που θές, όποτε θές, από όπου και αν είσαι, χωρίς διαφημίσεις, χωρίς να παρακαλάς την κεραία! Παρόλο που γενικά δεν ασχολούμε με το downloading ταινειών, το κατέβασμα σειρών της τηλεόρασης δεν το θεωρώ παράνομο αφου έτσι και αλλιώς είναι κάτι το οποίο είναι ούτως 'η άλλως τζάμπα. Θα μου πείτε τα κανάλια κερδίζουν από τις διαφημίσεις που στο torrent είναι κομμένες. Μα και τηλεόραση όταν βλέπω τις κόβω τις διαφημίσεις αλλάζοντας κανάλι... Τελοσπάντων, ο κυριότερος λόγος που κατεβάζω μια σειρά είναι η επιθυμία μου να την δώ παραπάνω από μια φορά και να την έχω ενθύμιο. Ίσως αν αποφάσιζαν τα κανάλια να βγάλουν τις επιτυχημένες σειρές σε dvd να αγόραζα κάποιες από αυτές. Αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Βλέπετε προτιμούν να τις φυλάνε για καβάτζα για τα μεσημέρια του καλοκαιριού. Πετσοκομμένες και πνιγμένες στις διαφημίσεις σε σημείο που σου προκαλλούν αγανάκτηση.
Μακρυγόρησα πάλι και ξέφυγα από το θέμα του τίτλου. Γιατί μου αρέσει η σειρά?? Καταρχήν θεωρώ ότι έχει πολύ επιτυχημένο cast ηθοποιών. Ο Μπέζος είναι από τους αγαπημένους μου ηθοποιούς και των θεωρώ ταλαντούχο, με πολύ ωραία και προσεγμένη παρουσία και πολύ καλή φωνή. Συγκεκριμένα προσπαθεί αυτή την παρουσία να την διατηρήσει οσο γίνεται στην πορεία του χρόνου, κάτι το οποίο το θεωρώ πολύ σημαντικό. Είναι κρίμα να βλέπεις ανθρώπους του θεάματος να αφήνονται και να καταντάνε αγνώριστοι, σε σημείο που να τους λυπάσαι. Σίγουρα μια φθορά είναι ανθρώπινη, αλλά μέχρι εκεί. Ιδίως όταν παίζουν ρόλους που απαιτούν μια αξιοπρεπή παρουσία. Όσον αφορά τους υπόλοιπους ηθοποιούς, υπάρχει πολύ καλό δέσιμο, που φαίνεται μέσα από τη σειρά. Το δυνατό όμως χαρτί είναι τα παιδιά. Τα βρίσκω πολύ αυθόρμητα και ταλαντούχα και άκρως εκφραστικά. Το υψηλό επίπεδο των παιδιών φαίνεται ακόμα περισσότερο αν τα συγκρίνεις με την ανάλογη σειρά (βλ. Λατρεμένοι μου Γείτονες), που εκεί θα προτιμούσα απλά να μην υπήρχαν. Δεν θα μπώ στη διαδικασία να κάνω κριτική, αλλά όποιος τα παρακολουθεί και τα δύο και κάνει τον παραλληλισμό, θα καταλάβει. Συνοπτικά μόνο θα πώ δύο παρατηρήσεις. Καταρχήν τα μικρά δεν πείθουν για το ρεαλισμό τους, φαίνεται λες και απλά διαβάζουν το σενάριο. Καμία σχέση με την υποκριτική ικανότητα του "Θανάση" και τις παρέας του... Όσο για τους "Άρη και Λίζα", ότι και να πώ είναι λίγο. Εντάξει , το κοριτσάκι δεν το κατέχει το άθλημα. Δεν φταίει αυτή. Χορεύτρια είναι η κοπέλα και την βάλαν λόγω εμφάνισης, αν και προσωπικά δεν μου αρέσει. Η κορυφή όμως είναι ο Αρούλης.... Ειλικρινά δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο. Σε σύγκριση με το Μάρκο είναι σαν ο δεύτερος να βγήκε από τη δραματική σχολή και ο πρώτος από σχολική παράσταση. Δεν πείθει καθόλου.... Μόνο ωραιοπάθεια, τσαμπουκά και μια αίσθηση ότι θέλει συνέχεια να δέρνει. Μου θυμίζει κάτι σε Βαν Νταμ. Πλούσια ποντίκια, χωρίς περιεχόμενο. Προσωπικά μου θυμίζει όλους αυτούς του νεόπλουτος επειδιξίες που νομίζουν ότι η μεγάλη μηχανή και οι κοιλιακοί-φέτες είναι το πάν και όλες τρέχουν από πίσω τους. Και όλα αυτά σε μια συσκευασία 17χρονου (άσχετα που φαίνεται σαν 30άρης που έχει μείνει 15 χρόνια στην ίδια τάξη)... Τώρα θα μου πείτε γιατί την παρακολουθώ... Γιατί μου αρέσει πολύ η Γαλανοπούλου, η οποία θεωρώ ότι είναι ταλέντο και μάλιστα προσπαθεί μέσα από το ρόλο της να δείχνει τον πραγματικό της εαυτό....
Τελικός απολογισμός , κατά την άποψή μου φυσικά:
"Ευτυχισμένοι μαζί" vs "Λατρεμένοι μου γείτονες" = 1-0

3 σχόλια:

Evirules είπε...

kala de to syzhto...Mpezos KORYFH!!!
Se oti shrial kai na paizei,o an8ropos dinei resta!!Kalos hr8es sthn oikogeneia ton bloggers.xxx

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

Αγαπητέ Πάνο σε ευχαριστώ κατ'αρχήν για την εισκεψή σου στο μπλογκοσπιτό μου...και για τα καλά σου λόγια...Τώρα σε ότι αφορά τα σίριαλ που περιέγραψες δεν μπορώ να πάρω θέση γιατί πολύ απλά δεν τα έχω δει...Όσο για τον Μπέζο όμως αναμφισβήτητα κορυφαίος ηθοποιός με περιεχόμενο και πλούσια παρουσία...

Καλώς μας ήρθες λοιπόν κι εύχομαι να τα λέμε συχνά...

:-)

Kατερίνα είπε...

Πολύ ωραίο το blog σου Πάνο!Όσο για τη σειρά με τον Μπέζο είναι ΑΠΑΙΧΤΗ....ΦΟ-ΒΕ-ΡΗ!